Πρακτική εφαρμογή στην ογκομέτρηση από τους μαθητές της Γ’ τάξης

 Η μάθηση, όταν συνδυάζεται με πρακτική εφαρμογή, αποκτά μια διάσταση που ενισχύει τη κατανόηση και τη δημιουργικότητα των μαθητών. Το STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) προάγει ακριβώς αυτό το συνδυασμό, επισημαίνοντας τη σημασία της βιωματικής μάθησης και της ενεργής εμπλοκής των μαθητών σε επιστημονικά και τεχνολογικά πεδία.

Οι μαθητές/τριες των τμημάτων Γ’ Υγείας, μέσα από την πρακτική άσκηση στην ογκομέτρηση στο Εργαστήριο Χημείας υπό την καθοδήγηση του καθηγητή χημείας, κ. Αχιλλέα Μπουλογεώργου,, είχαν την ευκαιρία να εμβαθύνουν στις έννοιες της ογκομέτρησης, συνδέοντας την επιστημονική θεωρία με την καθημερινή πρακτική, ενώ ταυτόχρονα ανέπτυξαν δεξιότητες που συνδέονται με την τεχνολογία, τη μηχανική σκέψη και τις μαθηματικές διαδικασίες.

Η συνέχεια αυτών των δραστηριοτήτων, με προγραμματισμένα εργαστηριακά μαθήματα, ενισχύει την εμβάθυνση στις επιστημονικές εφαρμογές, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διασύνδεσης της θεωρητικής γνώσης με τις τεχνολογικές και μηχανικές διαδικασίες. Μέσω του STEM, οι μαθητές/τριες ενθαρρύνονται να αναπτύξουν κριτική σκέψη, καινοτομία και επίλυση προβλημάτων, δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη σύγχρονη επιστημονική και τεχνολογική πραγματικότητα.

Loading